Παρασκευή 19 Σεπτεμβρίου 2014

Ο έρωτας της ζωής μου είναι Καριώτης!.........Κίνητρα για επιστροφή στην ύπαιθρο !!!!!!!!!!!

     
Το νέο μου αγαπημένο χρώμα,είναι το μπλε... το μπλε της θάλασσας! Και σκέψου πως κάποτε μου άρεσε το μάυρο!"
Κοίτα πώς τα φέρνει η ζωή... Βρίσκομαι στο νησί μου...Που τόσα χρόνια, ήθελα να επιστρέψω και δεν το τολμούσα. Δεν είχε βρεθεί,  για καιρό, η σωστή αφορμή.  Ώσπου η αγάπη, με έφερε στη πατρίδα μου! Γιατί η αγάπη μου, είναι από τη Ικαρία... Ναι... Ναι...Μου το φύλαγε, η ζωή,  σαν άσσο στο μανίκι... Μια έκπληξη της πόλης, που ποτέ δεν φαντάστηκα.
Η αγάπη μου είναι από την Ικαριά... άγρια και αλμυρή! Ατόφια και δυνατή σαν τη θάλασσα!
Επιστρέψαμε μαζί στο τόπο μας... και κατοικούμε εδώ από πέρσι. Δεν κυλούν όλα παραμυθένια, αλλά εμείς παλέυουμε να κάνουμε το όνειρο αλήθεια! Πληρώνουμε και κάποιο τιμήμα μεγάλο! Είμαστε φτιαγμένοι για τα αληθινά...που στις μέρες μας, συνοδέυονται από τα δύσκολα! Αλλά κανείς μας, δεν κάνει πίσω! Δώσαμε και όρκους μοιρασιάς ζωής. Χωρίς γλέντια μεγάλα... Τα φυλάξαμε για αργότερα!
Και αυτό το συναπάντεμα μας...έκανε τα μαγικά του και  μέσα μου... κρύβω μια ολόκληρη ζωή!
Μία νέα ζωή... Που είναι δημιούργημα της αγάπης μας!  Έμαθα πρόσφατα πως η ζωούλα αυτή  που μεγαλώνει μέσα μου...είναι αγόρι! Και... τότε κατάλαβα, πως η αγάπη της ζωής μου, έιναι από την Ικαρία...Μα και ο μεγάλυτερος έρωτας της ζωής μου... είναι Ικαριώτης!
Δεν χρειάζεται καν να τον δω... Τον αισθάνομαι μέσα σου! Νιώθω την καρδούλα του! Όσο μεγαλώνει η κοιλιά μου...άλλα τόσο μεγάλωνει και η επιθυμία μου, να τον ανταμώσω!
Από μπαμπά Καριώτη και από μαμά Καριώτισσα...κάπου στη Ικαρία... σε προσμένω!
Τώρα ήδη σε φαντάζομαι...και είσαι όμορφος και μάγκας! Μοιάζεις στον μπαμπα σου εξωτερικά και κουβαλάς την τρέλα μου στην ψυχή σου! 
Καλώς να μας έρθεις!
η μαμά σου
 Απο τη Στεφανία Κούβαρη        http://www.ikariamag.gr/                                                     Πολύ Όμορφο το κείμενο σου Στεφανία ......καλές Ικαριώτικες Δημιουργίες σου Εύχομαι !!!!!!!!!   

Κίνητρα για επιστροφή στην ύπαιθρο – Πριμ 50.000€ σε 18.000 νέους Πρόγραμμα για την ενίσχυση των νέων που θέλουν να επιστρέψουν στην ελληνική ύπαιθρο τίθεται σε εφαρμογή

- Πάνω από 18.000 νέοι που θέλουν να ασχοληθούν με τηναγροτική παραγωγή και την κτηνοτροφία  θα πάρουν πριμ
- 100 εκατομμύρια θα δοθούν σε 2.000 νέες επιχειρήσεις
- Δείτε τις προϋποθέσεις
Ειδικά μέτρα στήριξης των νέων αγροτών ύψους 400 εκ. € προβλέπει ο εθνικός φάκελος με τα κοινοτικά κονδύλια που προορίζονται για τον αγροτικό τομέα.
Σύμφωνα με το Έθνος, περισσότεροι από 18.000 νέοι πρόκειται να ενισχυθούν με πριμ ύψους έως 50.000 ευρώ για ένα νέο επιχειρηματικό ξεκίνημα στην ύπαιθρο.
Συγκεκριμένα, 16.000 νέοι θα μοιραστούν ποσά ύψους 300 εκατ. ευρώ για να εισέλθουν στο αγροτικό επάγγελμα, ενώ περισσότερες από 2.000 νέες επιχειρήσεις, τα λεγόμενα «start-ups», που θα επιλέξουν να δραστηριοποιηθούν στον αγροδιατροφικό τομέα θα χρηματοδοτηθούν με 100 εκατ. €.
Παράλληλα, όμως, το νέο εθνικό σχέδιο για την Κοινή Αγροτική Πολιτική, που διαιρεί τη χώρα σε τρεις ζώνες και αναπροσαρμόζει τις αξίες των ατομικών δικαιωμάτων των Ελλήνων παραγωγών, επιφυλάσσει ένα πολύ ευνοϊκό καθεστώς για τους νέους αγρότες και στις άμεσες ενισχύσεις.
Οπως αναφέρει το δημοσίευμα του Εθνους, προβλέπεται ότι οι νέοι αγρότες έως 40 ετών θα λαμβάνουν αυξημένο τσεκ κατά 25% σε σχέση με τους υπόλοιπους αγρότες, που υπολογίζεται σε 50 εκατ. ευρώ το χρόνο από τη δέσμευση του 2% των κονδυλίων, ενώ θα μπει ανώτατο πλαφόν στις επιδοτήσεις και αναδιανεμητικό πριμ της τάξης των 50 εκατ. ευρώ, ετησίως, μέχρι το 2020 για όσους νέους θέλουν να εισέλθουν στον πρωτογενή τομέα.
Η δέσμευση του 2% των κονδυλίων του εθνικού φακέλου για τους νέους αγρότες, που ισοδυναμεί με ένα ποσό της τάξης των 300 εκατ. ευρώ – όπως αναφέρει ο ειδικός γραμματέας κοινοτικών πόρων του υπουργείου Αγροτικής Ανάπτυξης, Δημήτρης Ιατρίδης – συνυπολογίζοντας κοινοτικές και εθνικές ενισχύσεις, θα οδεύσει σε 16.000 νέους που θα εισέλθουν στο αγροτικό επάγγελμα, με το πριμ να φθάνει έως και τις 50.000 ευρώ.
Παράλληλα, για πρώτη φορά προβλέπεται ειδική χρηματοδότηση για την ίδρυση 2.000 επιχειρήσεων του αγροτοδιατοφικού τομέα. Τα οποία θα χρηματοδοτηθούν με συνολικά ποσά της τάξης των 100 εκ.€.
Οι προϋποθέσεις
Δικαίωμα υποβολής θα έχουν φυσικά πρόσωπα μόνιμοι κάτοικοι Ελλάδας, εγγεγραμμένοι στο Ολοκληρωμένο Σύστημα Διαχείρισης και Ελέγχου που εγκαταστάθηκαν για πρώτη φορά ως αρηχγοί γεωργικής εκμετάλλευσης κατα τους τελευταίους 14 μήνες και πληρούν τις εξής προϋποθέσεις:
1. Διαθέτουν επαρκή επαγγελματική ικανότητα ή αναλαμβάνουν τη δέσμευση να την αποκτήσουν μέσα σε 36 μήνες από την ημερομηνία λήψης της ατομικής απόφαση έγκρισης
2. Υποβάλλουν επιχειρηματικό σχέδιο μέγιστης χρονικής διάρκειας 5 ετών με δεσμευτικούς στόχους και ενδιάμεσες χρονικές προθεσμίες για την ανάπτυξη των γεωργικών δραστηριοτήτων τους.πηγη http://www.newsit.gr/
                                    

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου