Τετάρτη 19 Νοεμβρίου 2014

Σπιτική λοσιόν για ρυτίδες και ξηρό δέρμα

Σπιτική ρυτίδων / ξηρό λοσιόν χέρι
φωτογραφία από http://thecoconutmama.com/

Αυτή η λοσιόν είναι πολλαπλών χρήσεων: μπορείτε να τη χρησιμοποιήσετε είτε για να εξομαλύνει τις ρυτίδες στο πρόσωπο και το λαιμό ή για ξηρές φτέρνες ή  χέρια.
Θα χρειαστείτε:
  • 1 κουταλιά της σούπας Λάδι (σπορέλαιο, ελαιόλαδο καλής ποιότητας!)
  • 1 κουταλάκι του γλυκού μέλι (καλής ποιότητας!)
  • ½ κουταλάκι του γλυκού χυμό λεμονιού
Τι πρέπει να κάνετε;
Απλά συνδυάστε αυτά τα συστατικά σε ένα μπολ και στη συνέχεια εφαρμόστε τη στο δέρμα σας με απαλές κυκλικές κινήσεις. Αφήστε τη για 5-10 λεπτά και στη συνέχεια ξεπλύνετε με χλιαρό νερό!                                      Η ΚΑΛΗ ΓΝΩΣΗ και ΠΟΙΟΤΗΤΑ των Υλικών που χρησιμοποιείς Γεννάει τα Άριστα προϊόντα με 3 άπλα συστατικά που σίγουρα έχεις στο σπίτι σου χωρίς βορακες ,βιταμίνες ,αιθέριά
 ,εξωτικά λάδια ...αυγά Τουρκιάς κλ μπορείς να παρασκευάσεις κάτι πραγματικά ΘΕΡΑΠΕΥΤΙΚΟ..!!!!!:)                                                                     

Τρίτη 18 Νοεμβρίου 2014

Μετατρέψτε το σκυλόσπιτο σας σε ένα κοτέτσι


Μια σκυλόσπιτο χωρίς σκύλο

Είχα ένα σκυλί μια φορά. Ήταν ένας μεγαλόσωμος Malamute και  μου είχε δοθεί ως δώρο από έναν φίλο που τον έσωσε από το δρόμο  Όταν τον πήρα ήταν 18 μηνών. Τον ονόμασα Gus.
GUS-20030810-μετα-greendrop-μονοπάτι-1
Ήταν ένας καλός φίλος για πάνω από μια δεκαετία, αλλά τον Ιούνιο του 2008 σε ώριμη ηλικία αρρώστησε βαριά είχε αναπτύξει ένα όγκο στον εγκέφαλο, είχε τυφλωθεί από το γλαύκωμα ως δευτερεύον αποτέλεσμα, και είχε αρχίσει να έχει δυσκολία στην αναπνοή. Ήμουν έκπληκτος πόσο γρήγορα το όλο θέμα προχώρησε. ....Μου λείπει πολύ!!!

Μια σκυλόσπιτο  με νέους ιδιοκτήτες

Ήμουν έτοιμος να το κάνω δωρεάν   αλλά τότε  είχα  μια νέα ιδέα..... ! Σκέφτηκα, "Γιατί να μην μετατρέψω το σκυλόσπιτο σε ένα κοτέτσι;" Και έτσι  το έκανα.
Οι παρακάτω εικόνες δείχνουν  το σκυλόσπιτο με τι έμοιαζε πριν. Αυτοί είναι στην πραγματικότητα οι φωτογραφίες που έβγαλα, όταν ήμουν έτοιμος να το δημοσιεύσω σε κάποια εφημερίδα 
doghouse1
doghouse2
Για να το μετατρέψετε σε ένα κοτέτσι ήταν σχετικά εύκολο. Έκανα με κόντρα πλακέ θαλάσσης τέσσερις 2 × 4 θέσεις στις τέσσερις γωνίες για να ανυψώσει το σκυλόσπιτο περίπου 20 "από το έδαφος. Αυτο θα παρέχει τόσο σκιά και καταφύγιο από τη βροχή για τα κοτόπουλα, είτε στο εσωτερικό είτε στο έδαφος κάτω από αυτό.Έβαλα συρματόπλεγμα γύρω από τις θέσεις δημιουργώντας μια περίμετρο γύρω από την περιοχή κάτω από το σκυλόσπιτο. Πρόσθεσα μια πόρτα με μεντεσέδες για ασφάλεια και για να καλύψει την αρχική ανοιχτή πόρτα. Η πόρτα θα  χρησιμοποιείται από μένα για να αποκτήσω πρόσβαση στις φωλιές για να αφαιρέσω τα αυγά και να καθαρίσω το κοτέτσι Πρόσθεσα κάποια συρματόπλεγμα για να καλύψει ένα άνοιγμα πάνω από την πόρτα για να εχει εξαερισμό. Το χειμώνα,  μπορώ να  το καλύψω 
chickencoop1
Έκοψα μια τρύπα στο πάτωμα και πρόσθεσα μια ράμπα έτσι ώστε τα κοτόπουλα στο επίπεδο του εδάφους να είναι σε θέση να ανέβουν στο σκυλόσπιτο. 
chickencoop3
Έφτιαξα ένα ζευγάρι Φωλιάς για Πουλιά που  με γάντζο στερέωσα επάνω στους τοίχους μέσα στο σκυλόσπιτο. 
nestingboxes1
Οι φωλιές είναι αφαιρούμενες για εύκολο καθαρισμό και για εύκολη μετατροπή ξανά σε ένα σπίτι σκυλιών, αν είναι επιθυμητό σε κάποιο σημείο στο μέλλον.
nestingboxes2
πηγη http://www.iwilltry.org/b/author/rob/

Κυριακή 16 Νοεμβρίου 2014

Ζεστή Μάλλινη Κουβέρτα από τα Παλιά μας πουλόβερ για τις Κρύες Χειμωνιάτικες νύχτες που έρχονται....!

Είμαι τόσο ενθουσιασμένη για να μοιραστώ αυτό το έργο μαζί σας! Είναι σίγουρα ένα από τα αγαπημένα μου χειροποίητα αντικείμενα. Ζεστή Μάλλινη κουβέρτα από τα παλιά μας πουλόβερ για τις Κρύες Χειμωνιάτικες  νύχτες που έρχονται....
Πρώτον πρέπει  να μαζέψετε μάλλινα πουλόβερ και σκεφτείτε τι είδους χρώμα  και σχέδιο θα θέλατε για την κουβέρτα σας  Για την κουβέρτα μου χρησιμοποίησα περίπου 10 πουλόβερ σε κρεμ, γκρι και μπλε. Επίσης,   αν τα αγοράσετε να είναι το μεγαλύτερο μέγεθος για  να πάρετε πιο πολλά κομμάτια και μεγάλα. Υπάρχουν πολλές ευκαιρίες στα μαγαζιά που πουλάνε με 1..2..5..ευρώ το κομμάτι  Μια άλλη λύση πιο οικονομική είναι να χρησιμοποιήσετε παλιά  πουλόβερ τα δικά σας και των φίλων σας ...
Για να ξεκινήσετε :
  • Κόψτε τις  ραφές των πουλόβερ  και αφαιρέστε τυχόν ετικέτες, κουμπιά ή φερμουάρ
  • Βάλτε τα πουλόβερ μέσα σε μια παλιά μαξιλαροθήκη . Πλύνετε με απορρυπαντικό σε ζεστό-κρύο περιβάλλον και σε μια ταχύτητα που θα δώσει πολλή ταραχή. και ακόμα  για να δείτε μήπως ξεβάφουν 
  • Ελέγξτε τα πουλόβερ προτού να στεγνώσουν για να δείτε αν έχουν συρρικνωθεί .
  • Τέλος, στεγνώστε τα πουλόβερ στο στεγνωτήριο σε υψηλή ρύθμιση θερμοκρασίας.

Κάποια μάλλινα μάζεψαν πολύ............!
Τώρα ήρθε η ώρα να κόψετε τα πουλόβερ!                                                                                          Αποφάσισα να τα κόψω σε δύο τετραγωνικά μεγέθη 10.5 "και 5,5" (4 από αυτά το μέγεθος συνθέτουν το μεγαλύτερο μέγεθος). Το συνολικό μέγεθος της κουβέρτας είναι περίπου 60 "x 70" με συνολικά 42 έως 10,5 "τετράγωνα. Έκανα ένα πρότυπο από κάποια χαρτόνι και χρησιμοποίησα ένα περιστροφικό κόφτη για να κάνω την κοπή.
Επόμενο βήμα μια διάταξη των τετραγώνων κατά μέγεθος που σας άρεσαν  


 νέα διάταξη με συνδυασμό των χρωμάτων και σχεδίων  Οκ   Ώρα  για  ράψιμο.
 Ράψτε τα  κομμάτια τμηματικά  ξεκινώντας με δύο, στη συνέχεια, σε τέσσερα. Στη συνέχεια, ράψτε  τα μεγαλύτερα κομμάτια μαζί. Ορισμένα τμήματα που είναι πιο χοντρά να τα ράψετε πιο μέσα. Πηγαίνετε σταθερά και αργά, σπρώχνοντας απαλά ή τραβώντας τα κομμάτια μέσα από την ραπτομηχανή σας  όταν χρειάζεται. 
Εδώ είναι τα μεγάλα κομμάτια που κατέληξα  πριν κάνω  τις τελικές ραφές:
Αυτό είναι  το πίσω μέρος

Έχω επίσης στρογγυλέψει  τις γωνίες χρησιμοποιώντας μια πλάκα ως εκμαγείο.
Κάντε το φινίρισμα στην άκρη. με βελονιά. Ελπίζω ότι αυτές οι φωτογραφίες να σας βοηθήσουν  να δείτε πώς γίνεται. αυτή η βελονιά 

 Για το πίσω μέρος έχω κεντήσει τα αρχικά μου και μαζί την το χρόνο που την έφτιαξα  Είναι μια ωραία πινελιά!
Όλα τελείωσαν ! Ώρα για  ένα     Άνετο   ύπνο κάτω από αυτή την υπέροχα Ζεστή κουβέρτα  !!!!!
           πηγη  http://yellowsuitcasestudios.com/

Σάββατο 15 Νοεμβρίου 2014

Η τεχνική της βυζαντινής αγιογραφίας

 
 Ο   Αλέκος Οσσόγια ,γεννημένος  στον Λίβανο από Έλληνες γονείς, αποφασίζει σε μικρή ηλικία να επιστρέψει στην πατρίδα και να ασχοληθεί με την μεγάλη του αγάπη την Αγιογραφία Θεωρείτε από τους καλύτερους Αγιογράφους της γενιάς του  Η τύχη μας, τον έφερε και στην Ικαρία,  για να αγιογραφισει πολλές εκκλησίες του νησιού ,Άγιος Κήρυκος .Έυδηλος, Κουνιάδου, Καρκιναγρι, και φυσικά του Χρηστού την μεγάλη εκκλησία στην οποία ανήκει και οι παραπάνω τοιχογραφία. Όνειρο του είναι να γίνει μόνιμος κάτοικος της Ικαρίας Αλέκο στο εύχομαι από τα βάθη της ψυχής μου!  
Η Βυζαντινή ζωγραφική αποτέλεσε την απτή απεικόνιση των υπερφυσικών αναζητήσεων των πιστών στη ζωή της ορθόδοξης εκκλησίας. Ο χαρακτήρας των βυζαντινών αγιογραφιών δεν είναι φυσικός αλλά λειτουργικός και συμβολικός. Το νατουραλιστικό στοιχείο και η φυσική αναπαράσταση δεν υπάρχουν. Η τέχνη της αγιογραφίας αναπαριστά τον πνευματικό και άφθαρτο χαρακτήρα των Αγίων γι’ αυτό και δεν αναπαρίστανται με φυσικό τρόπο. Όλα τα πράγματα, τα κτίρια, τα φυτά, τα βουνά, τα ενδύματα, τα πρόσωπα αλλοιώνονται και μεταμορφώνονται, υποτάσσονται σε έναν ρυθμό προκειμένου να εκφράσουν την υπερβατικότητα. Λόγω της πνευματικότητας και της αγιότητας όσων αναπαριστά, τα υλικά που μεταχειρίζεται ο αγιογράφος έπρεπε να είναι εύοσμα ,λεπτά και ειδικά επιλεγμένα, όπως εύοσμα ξύλα  και βερνίκια που μοσχοβολούν σαν θυμίαμα, ώστε ο ασπαζόμενος την εικόνα να αισθάνεται αυτήν την πνευματική ευωδία. Ητεχνική της αγιογραφίας διατηρήθηκε στους αιώνες και παραδόθηκε ακέραιη στους σύγχρονους αγιογράφους.
Πάνω στο ξύλο εφαρμόζεται λευκή προετοιμασία, το λεγόμενο gesso που αποτελεί μια τέλεια βάση ομαλή και σταθερή για το χρύσωμα, ενώ παρουσιάζει την κατάλληλη απορροφητικότητα για να δεχτεί τα πολλαπλά στρώματα χρώματος που απαιτεί η βυζαντινή τεχνοτροπία. Για την παρασκευή της προετοιμασίας αναμιγνύεται ζωική κόλλα, κυρίωςκουνελόκολλα με γύψο (CaSO42H2O) ή κιμωλία (CaCO3) ή άλλες λευκές ανόργανες ενώσεις, όπως το λευκό του μολύβδου (2PbCO3(OH)2) και το οξείδιο του ψευδαργύρου (ZnO)(τσίγκος). Εφαρμόζεται σε πολλαπλές στρώσεις έως ότου αποκτήσει το επιβαλλόμενο πάχος. Κατόπιν στεγνώνει σε σκιερό μέρος καλά ώστε η επιφάνεια να υποστεί την επιθυμητή λείανση, και έπειτα το χρύσωμα.. Πάνω στον ξύλινο φορέα κολλιέται λινό ύφασμα ή καννάβι ούτως ώστε η εφαρμογή της προετοιμασίας να είναι πιο στερεή και ασφαλής. Αξίζει να σημειωθεί ότι η μακροχρόνια διατήρηση της ακεραιότητας της χρωματικής μορφής της εικόνας και της ζωγραφικής επιφάνειάς της εξαρτάται από την ποιότητα της προετοιμασίας, από το είδος των οργανικών υλικών και την αναλογία τους ως προς τα ανόργανα συστατικά.
Αλέκος Οσσόγια
Αλέκος Οσσόγια
Τα χρώματα είναι σε μορφή σκόνης και αναμιγνύονται με συνδετικό υλικό. Η συνδετική ουσία χρησιμεύει αφενός, ως μέσον για τη διασπορά των χρωματικών κόκκων, ώστε να δημιουργηθεί μια ομογενής και πολτώδης μάζα και αφετέρου για την στερεοποίηση του χρωματικού μίγματος και τη συγκράτησή του πάνω στη ζωγραφική επιφάνεια.
Οι βυζαντινές εικόνες είναι ζωγραφισμένες κυρίως με την τεχνική της αυγοτέμπερας ή ωογραφίαςόπως επίσης λέγεται και σαν συνδετικό υλικό χρησιμοποιήθηκε το αυγό και κυρίως ο κρόκος του αυγού. Ο κρόκος αναμιγνυόταν με ίση ποσότητα ξυδιού, μειώνοντας έτσι την λιπαρότητά του και καθιστώντας το πιο ρευστό (πιο εύχρηστο). Το ξύδι έχει διπλό ρόλο, πρώτον ως συντηρητικό του αυγού και δεύτερον ως προστατευτικό από έντομα και μικροοργανισμούς που προσβάλλουν την ζωγραφική επιφάνεια. Σε πολλές περιπτώσεις αντί για ξύδι χρησιμοποιούταν νερό το οποίο εξατμιζόταν και παρέμενε μόνο ο κρόκος. Τα αυγοχρώματα έχουν το πλεονέκτημα ότι στεγνώνουν γρήγορα και αντέχουν πολλαπλές στρώσεις χωρίς να παρασύρουν τις πρώτες, ενώ με τον καιρό γίνονται αδιάλυτα. Ένα έργο σωστά φτιαγμένο με αυγό, είναι πιο σταθερό από κάθε άλλο είδος ζωγραφικής που έχει εφεύρει μέχρι σήμερα η ανθρωπότητα. Κάτω από το στρώμα ρύπου και βερνικιού, πολλά έργα βυζαντινής αγιογραφίας διατηρούν ακόμα την αρχική τους φρεσκάδα και ζωηρότητα.
Ως συνδετικό υλικό επίσης χρησιμοποιήθηκε το κερί της μέλισσας. Η τεχνική αυτή χρησιμοποιήθηκε από την αρχαία Ελλάδα και γνώρισε μεγάλη άνθηση τους πρώτους χριστιανικούς αιώνες. Ονομάζεται εγκαυστική, επειδή έλιωναν τα χρώματα στη φωτιά και τα σιδέρωναν από πάνω με ένα μικρό πυρωμένο μυστράκι, το κέστρο. Η τεχνική αυτή δεν χρησιμοποιείται ευρέως σήμερα.
Η βυζαντινή τέχνη δεν είναι σκιοπλαστική αλλά φωτομορφοποιητική, δηλαδή ο αγιογράφος δεν προσθέτει στο έργο του σκιά αλλά σταδιακά προσθέτει φως πάνω σε σκούρους προπλασμούς. Η φωτοσκίαση αποδίδει την αίσθηση του χώρου και της τρίτης διάστασης και οι μορφές είναι πλασμένες με το χρώμα όσο και με το σχέδιο Οι προπλασμοί που ονομάζονται αλλιώς και αστάρια είναι τα πρώτα χρωματικά στρώματα που εφαρμόζονται, οι σκουρότερες βάσεις. Ο αγιογράφος φτιάχνει τον προπλασμό ώστε να επιδέχεται και σκουρότερο χρώμα για τα γραψίματα και ανοικτότερο για τα σαρκώματα ή τα λάμματα.
wwr1.JPGwt2.JPGq3.JPG
Αφού περαστεί στα γυμνά μέρη ο προπλασμός, ο αγιογράφος ετοιμάζει ένα χρώμα σε ανοιχτότερο τόνο και περνά πάνω απ’ τον προπλασμό τις περιοχές του προσώπου που θέλει να φωτίσει περισσότερο. Το χρώμα αυτό στη γλώσσα της αγιογραφίας ονομάζεται σάρκωμα ή φώτισμα.. Τα μέρη που φωτίζονται περισσότερο είναι η μύτη, τα υπερόφρια τόξα, οι μετωπιαίοι όγκοι, τα μήλα του προσώπου. Τα σαρκώματα σβήνουν μαλακά στις άκρες αφήνοντας να φαίνεται ο προπλασμός με τη λεγόμενη τεχνική του σφουμάτου. Κατόπιν παρασκευάζεται ανοιχτότερο χρώμα σάρκας και εφαρμόζεται κατά τον ίδιο τρόπο στα μέρη που εξέχουν και φωτίζονται περισσότερο και έτσι χωρίζονται οι ζάρες του προσώπου. Εφαρμόζεται στο μέτωπο πάνω απ’ τα φρύδια, πάνω από το στόμα ,στο λαιμό και στα μάγουλα αν είναι ηλικιωμένο το πρόσωπο. Στη συνέχεια φτιάχνεται ακόμα ανοιχτότερο χρώμα, τονίζοντας ακόμη περισσότερο τα φωτεινά και εξέχοντα σημεία, αλλά κάθε φορά ο όγκος του σαρκώματος είναι μικρότερος από τον προηγούμενο και οριοθετείται με τρόπο σαφή. Μετά τα σαρκώματα μπαίνουν τα ψιμύθια που είναι οι πιο φωτεινές επιφάνειες. Με σχεδόν άσπρο χρώμα ή σκέτο άσπρο, ο αγιογράφος φωτίζει τα σημεία του προσώπου ή της γυμνής σάρκας που προεξέχουν περισσότερο, συγκεκριμένα, γύρω από τα μάτια, στις παρειές, στο πηγούνι με τη μορφή παράλληλων τοξωτών πινελιών πάνω στη φορά των φυσικών καμπύλων της σάρκας.
qqq45.jpgqqqqq33.jpgqss222.jpg
Χριστός Παντοκράτορας, Αυγερινού Μαρίνα 2012
Κατόπιν ο αγιογράφος φτιάχνει ένα χρώμα σκουρότερο απ’ τον προπλασμό, το λεγόμενο γράψιμο και μ’ αυτό περνάει τις βασικές γραμμές του σχεδίου, το περίγραμμα του προσώπου, τα βλέφαρα, τα φρύδια και την ίριδα του ματιού, τη μύτη απ’ την σκιερή πλευρά, το χώρισμα του πάνω και κάτω χείλους, το περίγραμμα του κάτω χείλους, το περίγραμμα των αυτιών, του λαιμού, καθώς και το περίγραμμα των μαλλιών ή ολόκληρα τα μαλλιά. Για τα μαλλιά μπορεί να γίνει ξεχωριστός προπλασμός και με αυτό περνιούνται επίσης το μουστάκι και το γένι.
 Έπειτα φτιάχνοντας δεύτερο γράψιμο ,σκουρότερο από το πρώτο εφαρμόζεται στα φρύδια ,το πάνω βλέφαρο, τη σκιά της μύτης ,το κάτω χείλος και το αυτί, την κόρη και το περίγραμμα της ίριδας του ματιού. Ακολούθως για να κοιτά ο Άγιος πάντα τον πιστό τοποθετείται το λευκό του ματιού απ’ τη μεριά που βρίσκεται το στενότερο μέρος του προσώπου.
 Αντίστοιχα, κατά τον ίδιο τρόπο με τη ζωγραφική της σάρκας γίνεται και η ζωγραφική των ενδυμάτων, των κτισμάτων και των βουνών και την θέση των σαρκωμάτων παίρνουν τα λεγόμενα «λάμματα». Σταθερό χαρακτηριστικό αποτελεί η μερική ή ολική σχηματοποίηση, όχι μόνο στο σχέδιο αλλά και στον φωτισμό. Οι φωτισμένες επιφάνειες έχουν πάντα καθαρό γεωμετρικό σχήμα.
 Το τελευταίο στρώμα που φέρουν οι βυζαντινές εικόνες είναι από βερνίκι το οποίο παρέχει προστασία, στιλπνότητα και ζωντάνια στη ζωγραφική επιφάνεια.. Αποτελείται από ένα διάλυμα είτε ενός πολυμερούς, σ’ έναν οργανικό διαλύτη, είτε φυσικών ή τεχνητών ρητινών σε αλκοόλες. Στην παρασκευή βερνικιού χρησιμοποιήθηκε παραδοσιακά ρετσίνι πεύκου, σανδαράχη, μαστίχα, κόμμι αμυγδαλιάς, κολοφώνιο, μέλι, ρακή, οινόπνευμα και κερί μέλισσας. Σήμερα χρησιμοποιούνται κυρίως βιομηχανοποιημένα βερνίκια.
 
Αλέκος Οσογια
Η βυζαντινή αγιογραφία είναι μια ζωντανή τέχνη και διατηρεί τους κανόνες και τις τεχνικές που χρησιμοποιήθηκαν από τη γένεσή της. Αποτελεί βυζαντινή μας Κληρονομιά, όχι μόνο ως έργο τέχνης αλλά και ως ιστορική μαρτυρία και πρέπει να την διαφυλάξουμε και να την παραδώσουμε αλώβητη στις επόμενες γενεές.  Μαρίνα Αυγερινού