Κυριακή 21 Δεκεμβρίου 2014
Παρασκευή 19 Δεκεμβρίου 2014
Fat Flush Συνταγή νερού (κυριολεκτικά διαλύει το λίπος!)
Αυτή η συνταγή όχι μόνο θα σας βοηθήσει να κάψετε και ξεπλύνετε μακριά το λίπος από το σώμα σας,αλλά θα ενεργοποιήσει επίσης και θα αναζωογονήσει τον οργανισμό σας! Συστατικά:
Βάλτε όλα τα υλικά σε μια μεγάλη κανάτα, αφήστε το μείγμα μαζί όλη τη νύχτα, την επόμενη μέρα πιείτε αυτό το νερό κατά τη διάρκεια όλης της ημέρας. !
πηγη http://higherperspective.com |
Πέμπτη 18 Δεκεμβρίου 2014
Τα παιδιά ρε ΑΛΗΤΕΣ... ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ...
Την ώρα που έπαιζαν τα ανερμάτιστα υπανθρωποειδή στη Βουλή είχαμε τη ενημέρωση της Ειδικής Μόνιμης Επιτροπής Ισότητας Νεολαίας και Δικαιωμάτων του Ανθρώπου, για τα ανησυχητικά ευρήματα της έρευνας του Συνήγορου για τα δικαιώματα του Παιδιού... ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ: ολοένα και περισσότερες οικογένειες αναζητούν καταφύγιο σε ιδρυματικές δομές για τη σίτιση των παιδιών τους. 1) Το φαινόμενο της παιδικής φτώχειας στην Ελλάδα χαρακτηρίστηκε απειλητικό λαμβάνοντας δραματικές διαστάσεις, 2) ο αριθμός των παιδιών που απειλούνται από τη φτώχεια και τον κοινωνικό αποκλεισμό αγγίζει το 40%. 3) οι γονείς απευθύνονται σε διάφορα ιδρύματα, δηλώνοντας αδυναμία να θρέψουν τα παιδιά τους και ζητούν είτε φιλοξενία ακόμη και με διανυκτέρευση στα ιδρύματα είτε φιλοξενία ημέρας, δηλαδή, φροντίδα των παιδιών τους και επιστροφή στην οικογενειακή εστία για ύπνο, 4) η οικογένεια αδυνατεί να ανταποκριθεί οικονομικά στα πολύ βασικά-στοιχειώδη έξοδα για την φροντίδα των παιδιών της, 5) η καταγραφή των παιδιών που διαβιούν σήμερα σε ιδρύματα και άγγιξε τα 3.000 χωρίς μέσα στον αριθμό αυτό ΔΕΝ περιλαμβάνονται τα παιδιά που ζουν σε ιδρύματα για λόγους φτώχειας. Αν προσμετρηθεί και αυτή η κατηγορία τότε ο αριθμός είναι πολύ μεγαλύτερος, 6) περισσότερα είναι τα παιδιά που σήμερα δεν εμβολιάζονται με κίνδυνο να δούμε στη χώρα ξανά αρρώστιες που είχαν εκλείψει. Τα παιδιά ρε ΑΛΗΤΕΣ... ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ... πηγη |
” ΤσαουσοΡουσόπουλoι “
Αναγκαζόμαστε να ασχοληθούμε με κάτι πρόσωπα τα οποία δεν έπρεπε να είναι κομπάρσοι ούτε στους χειρότερούς μας εφιάλτες. Κι όμως, αυτοί οι τύποι που ξεπετάγονται ανάμεσα στο πλήθος και αναβοσβήνουν λόγω βλακείας, είναι οι ηγέτες πολλών άλλων ηλιθίων οι οποίοι δυστυχώς και ζούν ανάμεσά μας και είναι και ανίκητοι κατά τα φαινόμενα.
Mιχάλης Τσαουσόπουλος : Ο ντίσκ τζόκει που το κούρεμά του αποδυκνείει την εμμονή του στις κούπ των ’80s κι ενώ πρέπει πλέον να κοντεύει τα 60 συμπεριφέρεται σαν έφηβος σε παροξυσμό φωνασκώντας απο τα χαράματα σε ενα ραδιοφωνικό σταθμό τον οποίο μάλιστα διεθύνει κιόλας, (δεν τον ακούγαμε που δεν τον ακούγαμε, τώρα πλέον ούτε κατα λάθος), κάνοντας χιούμορ που μόνο αυτός και μερικοί άλλοι σαν αυτόν καταλαβαίνουν, αναφέρθηκε στους Σύρους πρόσφυγες στο Σύνταγμα με τον όρο “κουρελαρία” και τους έστειλε στο διάολο. Βέβαια, αφού βρέθηκε και κάποιος νοήμων που τυχαία προφανώς άκουσε την εκπομπή και ανέδειξε το γεγονός, μια και η μ@λακία που ειπώθηκε ήταν κοινωνική προσβολή, ο ξεχασμένος 3 δεκαετίες πρίν γητευτής των πλατώ έγραψε επιστολή στην οποία αράδιαζε μπούρδες κλαίγοντας τη μοίρα του όχι επειδή το πίστευε, αλλά απο φόβο μήπως λίγο πρίν βγεί στη σύνταξη, πέσουν τα νούμερα του σταθμού του και δε συμπληρώσει τα ένσημα.
Το χιούμορ σας κύριε Τσαουσόπουλε είναι τόσο αποτυχημένο, που κάνει μόνο για να ξυπνάτε κάτι ανυποψίαστα δεκαεπτάχρονα τα πρωινά και να τους κάνετε δήθεν έκπληξη και τάχα μου φάρσα ( συμπαθάτε με κιόλας ότι έχει πάρει κατά λάθος το αυτί μου ) μιλώντας κάτι σπαστικά ελληνικά πετώντας ανάμεσα κάτι αγγλικές λέξεις, κόρνες, κλανιές και χειροκροτήματα. Άν για σας κουρελαρία είναι η προσφυγιά και τη στέλνετε στο διάολο κι αυτό το αποκαλείτε χιούμορ, τότε κοιταχτείτε στον καθρέφτη για να δείτε τί είναι για εμάς η ντροπή.
Τα αγαπημένα σας ΜΑΤ απομάκρυναν την “κουρελαρία” απο το Σύνταγμα, μπορείτε να πάτε να παίξετε με τα δισκάκια σας χριστουγεννιάτικα σουξέ γιατί έρχονται μέρες “αγάπης”.
Θόδωρος Ρουσόπουλος : Εξερχόμενος απο το κτίριο της ΕΣΗΕΑ, ο κυρ Θόδωρας μαζί με τη γυναικούλα του κι ενα μπράβο, έτσι γιατί είναι και πολύ άντρας και δε φοβάται τίποτα, με το απεριόριστο θράσος που διακατέχει κάτι λιμοκοντόρους, κλέφτες και ξεπουλημένους σαν του λόγου του, άρχισε να ξεφωνίζει “ου” πρός τους άνεργους δημοσιογράφους που ήταν συγκεντρωμένοι στο πεζοδρόμιο. Πιθανότατα έχοντας επίγνωση της κατάντιας του, προσπάθησε να τους προλάβει, όντας βέβαιος ότι θα τον γιουχάρουν εκείνοι και γιούχαρε πρώτος. Δεν εξηγείται διαφορετικά η κραυγή του κυρ Θόδωρα, ο οποίος μόλις άρχισε να τρώει βρισίδι, άνοιξε βήμα, μαζί με Μάρα και μπράβο κι όπου φύγει φύγει για το αυτοκίνητο.
To ού σας κύριε Ρουσόπουλε θα ήταν μια πολύ εύστοχη κίνηση σε ένα χώρο όπου θα βρισκόσασταν μόνος σας και θα είχε ηχώ, ώστε να απολαύσετε στη συνέχεια κάτι που μάλλον δεν έχετε κάνει ποτέ σας : την αυτοκριτική. Εσείς θα το φωνάζατε κι αυτό θα αντηχούσε στ αυτιά σας πολλές ακόμη φορές, ίσως έτσι , κάτι μέσα σας, συνειδητοποιούσε πώς δεν βρέχει, σας φτύνετε.
Μέρες “αγάπης” κύριε Ρουσόπουλε, εσείς τα ξέρετε καλύτερα αυτά της εκκλησίας, άλλωστε, είστε και άνθρωπος του “Αγίου Όρους “, πρώτο πρώτο φιγουράρει το όνομά σας στο σκάνδαλο με τη μονή Βατοπεδίου… είναι τώρα πράγματα αυτά; Να εξομολογηθείτε πρίν κοινωνήσετε !
‘Eλενα Φάκου
Η Έλενα Φάκου γεννήθηκε στην Αθήνα και κατοικεί στο Ψυχικό. Είναι απόφοιτη της Φιλοσοφικής Σχολής Αθηνών και εργάζεται ως δημοσιογράφος από το 2003. Αποκαλεί τους αναγνώστες της ” ανθρώπους με τα όμορφα μυαλά” ,ασπάζεται το ρητό “Ούτε δούλα , Ούτε κυρά” . Zει για να γράφει και γράφει για να ζει. Η Έλενα Φάκου γράφει στο http://www.verge.gr/
Τετάρτη 17 Δεκεμβρίου 2014
Πολυτέλεια για άδειες τσέπες
Palmers Lodge SwissCottage Λονδίνο, από 20€.
Το πιο δημοφιλές και ατμοσφαιρικό hostel στο κεντρικό Λονδίνο κερδίζει τα τελευταία 2 χρόνια την πρώτη θέση στην επιλογή διαμονής της νεολαίας. Με πλούσιο πρωινό που χρεώνεται 5,50€–μπορείτε να παραγγείλλετε στον σεφ ανάλογα με τις προτιμήσεις σας- στο ανακαινισμένο βικτοριανό κτίριο του κεντρικού Λονδίνου παρέχει υψηλού επιπέδου υπηρεσίες. Παρέχει σεντόνια, άνετα και πεντακάθαρα δωμάτια, 24ωρη υπηρεσία reception, δωρεάν internet, πλυντήρια, κουζίνα self-service, αναγνωστήριο, μπαρ, εστιατόριο.
|
Budget Backpackers Εδιμβούργο, από 9,5€
Με θέα το κάστρο του Εδιμβούργου και ανέσεις το hostel στο κέντρο της πόλης, βρίσκεται στην πρώτη θέση στις προτιμήσεις της νεολαίας για διαμονή στην Σκοτία. Οργανωμένο με δωρεάν από σεντόνια έως περιηγήσεις και ποτοκατάνυξη σε μπαρ της πόλης.
|
Plus Berlin Βερολίνο, από 11€
Εσωτερική θερμαινόμενη πισίνα, σάουνα κι ένα υπέροχο κήπο θα βρείτε στο Plus Berlin με τα μοντέρνα υπνοδωμάτια του και τις υψηλού επιπέδου δωρεάν παροχές στους πελάτες του, όπως για παράδειγμα γιόγκα. Διαθέτει από δωρεάν χώρο στάθμευσης μέχρι και αίθουσα συνεδρίου!
|
ONE80 Hostel Βερολίνο, από 14€
Διαπιστευτήρια με πιστοποιητικό Αριστείας Tripadvisor 2014. Μοντέρνα αισθητική, με κομψούς και καθαρούς χώρους, club με DJ και πολλές παροχές στους πελάτες του.
|
Cocomama Άμστερνταμ από 30€
Το καλύτερο hostel της πόλης κερδίζοντας τις προτιμήσεις και την ψήφο των ταξιδιωτών επί τρία χρόνια, σημαντική διάκριση στα τέσσερα μόλις χρόνια λειτουργίας του. Οι νεαρές ιδιοκτήτριες του με μεράκι και φαντασία δημιούργησαν ένα hostel με όμορφους χώρους και θεματικά δωμάτια.
|
Independente Λισαβόνα, από 13€
Το μεγαλύτερο me 90 κρεβάτια και πανέμορφο hostel δεν έχει τίποτα να ζηλέψει από ξενοδοχεία της πόλης. Πέρα από το άψογο σέρβις και τα όμορφα δωμάτια του, το εστιατόριο του συμπεριλαμβάνεται στα δυνατά του χαρτιά. Meeting point , για ντόπιους και ταξιδιώτες με κουζίνα αποκλειστικά με προϊόντα της περιοχής. πηγη http://www.doreandiakopes.com/
|
Δευτέρα 15 Δεκεμβρίου 2014
Ο Οικο - αγροτουρισμός μια αναπτυξιακή πρόταση για την τοπική οικονομία ....!
Οικολογικός - Αγροτουρισμός
του Παναγιώτη Παπαδόπουλου
Ο Οικο - αγροτουρισμός αποτελεί μια ήπια μορφή τουρισμού και μια αναπτυξιακή διαδικασία, που δεν επεμβαίνει στο περιβάλλον και δεν το αλλοιώνει. Στοχεύει στην Αειφορική ανάπτυξη της υπαίθρου σε συνδυασμό με τις φιλοπεριβαλλοντικές – οικολογικές μεθόδους παραγωγής αγροτικών προϊόντων. Στην ιδανική του εφαρμογή, επιχειρεί να μεταφέρει τον κάτοικο της πόλης στο περιβάλλον και τις δραστηριότητες του παραδοσιακού χωριού και της αγροτικής ζωής και του δίνει τη δυνατότητα να βιώσει τις τοπικές συνθήκες και εμπειρίες.
Δε δημιουργεί υποδομές με την μορφή του μαζικού τουρισμού (ξενοδοχειακές μονάδες, εμπορικά κέντρα, κέντρα διασκέδασης και όλα όσα είναι συνυφασμένα με τα μεγάλα τουριστικά ρεύματα που κάθε χρόνο κατακλύζουν τα μεγάλα θέρετρα του κόσμου) τα οποία δεν επικεντρώνονται στην επαφή με τον ντόπιο πληθυσμό, με την κουλτούρα, τον πολιτισμό, τα ήθη και την νοοτροπία των κατοίκων.
Ο αγροτουρισμός είναι μια αναπτυξιακή πρόταση η οποία μπορεί να συμβάλλει στην ανάπτυξη της τοπικής κοινωνίας, προσφέροντας οικονομική άνθηση και ευμάρεια. Επιτρέπει την συνέχιση της παραγωγής παραδοσιακών προϊόντων που πιθανώς να είχαν εκλείψει, διατηρεί ή αναβιώνει τέχνες που διαφορετικά θα είχαν εξαφανισθεί, συντηρεί τις μνήμες με την αναβίωση εθίμων και παραδοσιακών εκδηλώσεων, γίνεται κανάλι επικοινωνίας των απομονωμένων περιοχών και δίνει προοπτικές στους νέους της περιφέρειας.
Ο τουρίστας πρέπει να νοιώσει σαν φιλοξενούμενος και ταξιδιώτης που ζητά να ανακαλύψει την αυθεντικότητα και την ομορφιά ενός τόπου, στην ήσυχη ζωή και την φυσική κληρονομιά σε συνδυασμό με την εξάσκηση η παρακολούθηση κάποιων αγροτικών εργασιών.
Γι΄ αυτό θα πρέπει ο επισκέπτης να έρθει σε επαφή με την φύση, με την καλλιέργεια της γης, την περισυλλογή του καρπού. Συχνά μαθαίνει να φτιάχνει στον αργαλειό, να κεντάει, να παρατηρεί τα ζώα και τα πουλιά, να δοκιμάζει το κρασί και το τσίπουρο, να καταλαβαίνει τη σωστή ώρα του τρύγου.
Σε μια αγροτουριστική μονάδα μπορεί τα προϊόντα που παράγονται στην μονάδα να πιστοποιούνται, παρασκευάζονται, διαφυλάσσοντας τις πατροπαράδοτες συνταγές και τις παλιές τεχνικές και χειροτεχνίες και να καταναλώνονται - πωλούνται στους επισκέπτες. Το προσφερόμενο φαγητό θα πρέπει να είναι υψηλής ποιότητας και να βασίζεται ως επί το πλείστον στα προϊόντα και παρασκευάσματα που παράγονται στο κτήμα ή στην γύρω περιοχή.
Η παραμονή στην ύπαιθρο μπορεί να περιλαμβάνει και μια σειρά από εναλλακτικές δραστηριότητες:
- Συμμετοχή σε αγροτικές δραστηριότητες εντός του κτήματος που περιλαμβάνει η αγροτουριστική μονάδα (μάζεμα της ελιάς, τρύγος κ.α.).
- Εκπαίδευση σε καλλιεργητικά και περιβαλλοντικά θέματα.
- Εφαρμογή συγκεκριμένων μεθόδων αειφορικής διαχείρισης του αγρο-οικοσυστήματος (βιολογική γεωργία , βιοδυναμική καλλιέργεια κ.α. ).
- Περιβαλλοντική εκπαίδευση και περιήγηση σε βιότοπους και προστατευόμενες φυσικές περιοχές.
- Δραστηριότητες στη φύση όπως κατάβαση ποταμών με ράφτινγκ, κανο –καγιάκ, περιπατικά μονοπάτια - διοργάνωση ομάδων πεζοπορίας, Trekking, η ορειβασία, το ποδήλατο βουνού, κατάβαση πλαγιάς με αλεξίπτωτο, η τοξοβολία, η ιππασία όλες οι μορφές δραστηριοτήτων, που συνδυάζουν τον τουρισμό περιπέτειας με την ενεργή συμμετοχή και δράση στη φύση και μπορούν να συμβάλλουν στον εμπλουτισμό του αγροτουριστικού «πακέτου».
- Χώροι Άθλησης
- Δραστηριότητες που αξιοποιούν τα πολιτιστικά, θρησκευτικά, λαογραφικά, αρχιτεκτονικά, γαστρονομικά στοιχεία της περιοχής.
- Επίσκεψη και ξενάγηση σε παλιά μοναστήρια, εκκλησίες, γεφύρια, οινοποιεία, τυροκομία εργαστήρια χειροτεχνίας.
- Η συμμετοχή σε πανηγύρια και τοπικές γιορτές, στο, ακόμα και τα μαθήματα τοπικής κουζίνας, όλα μπορούν να προσδώσουν ξεχωριστή τοπική ταυτότητα .
Οικο – αγροκτήματα - Βιολογικά & Υγιεινά αγροκτήματα
Τα αγροκτήματα αυτά είναι φιλικά προς το περιβάλλον. Η χρήση οικολογικής επίπλωσης, ο διαχωρισμός των καπνιστών και μη – καπνιστών, η παροχή βιολογικών προϊόντων, ο ξεχωριστός κήπος οικολογικών και βιολογικών προϊόντων, η βιβλιοθήκη με βιβλία και περιοδικά σχετικά με την οικολογική αγροτική φάρμα , τα προγράμματα με υγιεινές δραστηριότητες, τα φυλλάδια και οι πληροφορίες για διάφορες θεραπείες και προγράμματα υγείας, αποτελούν σημαντικά στοιχεία της σύστασης αυτής της μορφής αγροκτημάτων. πηγη http://realfarm.gr/
του Παναγιώτη Παπαδόπουλου
Ο Οικο - αγροτουρισμός αποτελεί μια ήπια μορφή τουρισμού και μια αναπτυξιακή διαδικασία, που δεν επεμβαίνει στο περιβάλλον και δεν το αλλοιώνει. Στοχεύει στην Αειφορική ανάπτυξη της υπαίθρου σε συνδυασμό με τις φιλοπεριβαλλοντικές – οικολογικές μεθόδους παραγωγής αγροτικών προϊόντων. Στην ιδανική του εφαρμογή, επιχειρεί να μεταφέρει τον κάτοικο της πόλης στο περιβάλλον και τις δραστηριότητες του παραδοσιακού χωριού και της αγροτικής ζωής και του δίνει τη δυνατότητα να βιώσει τις τοπικές συνθήκες και εμπειρίες.
Δε δημιουργεί υποδομές με την μορφή του μαζικού τουρισμού (ξενοδοχειακές μονάδες, εμπορικά κέντρα, κέντρα διασκέδασης και όλα όσα είναι συνυφασμένα με τα μεγάλα τουριστικά ρεύματα που κάθε χρόνο κατακλύζουν τα μεγάλα θέρετρα του κόσμου) τα οποία δεν επικεντρώνονται στην επαφή με τον ντόπιο πληθυσμό, με την κουλτούρα, τον πολιτισμό, τα ήθη και την νοοτροπία των κατοίκων.
Ο αγροτουρισμός είναι μια αναπτυξιακή πρόταση η οποία μπορεί να συμβάλλει στην ανάπτυξη της τοπικής κοινωνίας, προσφέροντας οικονομική άνθηση και ευμάρεια. Επιτρέπει την συνέχιση της παραγωγής παραδοσιακών προϊόντων που πιθανώς να είχαν εκλείψει, διατηρεί ή αναβιώνει τέχνες που διαφορετικά θα είχαν εξαφανισθεί, συντηρεί τις μνήμες με την αναβίωση εθίμων και παραδοσιακών εκδηλώσεων, γίνεται κανάλι επικοινωνίας των απομονωμένων περιοχών και δίνει προοπτικές στους νέους της περιφέρειας.
Ο τουρίστας πρέπει να νοιώσει σαν φιλοξενούμενος και ταξιδιώτης που ζητά να ανακαλύψει την αυθεντικότητα και την ομορφιά ενός τόπου, στην ήσυχη ζωή και την φυσική κληρονομιά σε συνδυασμό με την εξάσκηση η παρακολούθηση κάποιων αγροτικών εργασιών.
Γι΄ αυτό θα πρέπει ο επισκέπτης να έρθει σε επαφή με την φύση, με την καλλιέργεια της γης, την περισυλλογή του καρπού. Συχνά μαθαίνει να φτιάχνει στον αργαλειό, να κεντάει, να παρατηρεί τα ζώα και τα πουλιά, να δοκιμάζει το κρασί και το τσίπουρο, να καταλαβαίνει τη σωστή ώρα του τρύγου.
Σε μια αγροτουριστική μονάδα μπορεί τα προϊόντα που παράγονται στην μονάδα να πιστοποιούνται, παρασκευάζονται, διαφυλάσσοντας τις πατροπαράδοτες συνταγές και τις παλιές τεχνικές και χειροτεχνίες και να καταναλώνονται - πωλούνται στους επισκέπτες. Το προσφερόμενο φαγητό θα πρέπει να είναι υψηλής ποιότητας και να βασίζεται ως επί το πλείστον στα προϊόντα και παρασκευάσματα που παράγονται στο κτήμα ή στην γύρω περιοχή.
Η παραμονή στην ύπαιθρο μπορεί να περιλαμβάνει και μια σειρά από εναλλακτικές δραστηριότητες:
- Συμμετοχή σε αγροτικές δραστηριότητες εντός του κτήματος που περιλαμβάνει η αγροτουριστική μονάδα (μάζεμα της ελιάς, τρύγος κ.α.).
- Εκπαίδευση σε καλλιεργητικά και περιβαλλοντικά θέματα.
- Εφαρμογή συγκεκριμένων μεθόδων αειφορικής διαχείρισης του αγρο-οικοσυστήματος (βιολογική γεωργία , βιοδυναμική καλλιέργεια κ.α. ).
- Περιβαλλοντική εκπαίδευση και περιήγηση σε βιότοπους και προστατευόμενες φυσικές περιοχές.
- Δραστηριότητες στη φύση όπως κατάβαση ποταμών με ράφτινγκ, κανο –καγιάκ, περιπατικά μονοπάτια - διοργάνωση ομάδων πεζοπορίας, Trekking, η ορειβασία, το ποδήλατο βουνού, κατάβαση πλαγιάς με αλεξίπτωτο, η τοξοβολία, η ιππασία όλες οι μορφές δραστηριοτήτων, που συνδυάζουν τον τουρισμό περιπέτειας με την ενεργή συμμετοχή και δράση στη φύση και μπορούν να συμβάλλουν στον εμπλουτισμό του αγροτουριστικού «πακέτου».
- Χώροι Άθλησης
- Δραστηριότητες που αξιοποιούν τα πολιτιστικά, θρησκευτικά, λαογραφικά, αρχιτεκτονικά, γαστρονομικά στοιχεία της περιοχής.
- Επίσκεψη και ξενάγηση σε παλιά μοναστήρια, εκκλησίες, γεφύρια, οινοποιεία, τυροκομία εργαστήρια χειροτεχνίας.
- Η συμμετοχή σε πανηγύρια και τοπικές γιορτές, στο, ακόμα και τα μαθήματα τοπικής κουζίνας, όλα μπορούν να προσδώσουν ξεχωριστή τοπική ταυτότητα .
Οικο – αγροκτήματα - Βιολογικά & Υγιεινά αγροκτήματα
Τα αγροκτήματα αυτά είναι φιλικά προς το περιβάλλον. Η χρήση οικολογικής επίπλωσης, ο διαχωρισμός των καπνιστών και μη – καπνιστών, η παροχή βιολογικών προϊόντων, ο ξεχωριστός κήπος οικολογικών και βιολογικών προϊόντων, η βιβλιοθήκη με βιβλία και περιοδικά σχετικά με την οικολογική αγροτική φάρμα , τα προγράμματα με υγιεινές δραστηριότητες, τα φυλλάδια και οι πληροφορίες για διάφορες θεραπείες και προγράμματα υγείας, αποτελούν σημαντικά στοιχεία της σύστασης αυτής της μορφής αγροκτημάτων. πηγη http://realfarm.gr/
Οι 5 πιο ενοχλητικοί τύποι χρηστών του Facebook
1. Η ταγκουλίνα-αγαπουλίνα
Μπαίνεις στο προφίλ σου και είναι εκεί. 'Η χρήστρια τάδε σε έχει προσθέσει με ετικέτα σε μία φωτογραφία. Πώς γένεν αυτό; αναρωτιέσαι. Εσύ δεν έχεις βγάλει ποτέ φωτογραφίες μαζί της. Ανοίγεις το σύνδεσμο και ο εμετός σε περιμένει. Η ταγκουλίνα-αγαπουλίνα θα σε προσθέσει σε ό,τι φωτογραφία της γυάλισε εκείνο το πρωί. Όσα πιο πολλά τα αρκουδάκια, τα λουλουδάκια και οι καρδούλες τόσες πιο πολλές οι πιθανότητες να της κάνει εντύπωση η εν λόγω φωτογραφία και να σε κοτσάρει και εσένα μέσα μαζί με άλλους 30. Αν της δώσεις αέρα θα σε προσθέσει σε φωτογραφία με ζώδια, σε φωτογραφία με γατάκια, σε φωτογραφία με γυμνοσάλιαγκες για να σου δείξει ποιος γυμνοσάλιαγκας πιστεύει ότι είσαι εσύ. Και όλο αυτό θα το βρίσκει το πολύ χαριτωμένο. Άχου μωρέ.
Βαθμός ενόχλησης: 4/5
2. Ο γαμάιντερμαν
Ανήκει σε ευρύ φάσμα ηλικιών, μπορεί να είναι δεκαεφτά αλλά μπορεί να έχει πατήσει και τα πενήντα. Η τακτική του είναι η εξής: Με το που ένα θηλυκό αφήσει σχόλιο στον τοίχο σου ο γαμάιντερμαν εντός 0,1 μιλισεκόντ θα της κάνει like, poke, αίτημα φιλίας και θα της έχει αφήσει και μήνυμα στον τοίχο της. Σε αρκετές περιπτώσεις ο γαμάιντερμαν θα σου στείλει πρώτα μήνυμα να σε ρωτήσει «τι παίζει με το μωρό» ή «ποια είναι αυτή ρε;». Μην ελπίζεις καημένε. Δεν έχει σημασία τι θα του πεις τελικά, και η θεία σου η Μαρίκα να είναι η λεγάμενη ο γαμάιντερμαν έχει ήδη αποφασίσει ότι θα τα ρίξει τα δίχτυα του. Τρείς ημέρες μετά το πολύ, η θεία σου η Μαρίκα θα επικοινωνήσει μαζί σου για να σε ρωτήσει ποιός είναι αυτός ο καραγκιόζης που τον έχεις φίλο. Και εσύ θα ψάχνεις λαγούμι να κρυφτείς.
Βαθμός ενόχλησης: 4/5
3. Η σαλταρισμένη φιλόζωος.
Αυτή η τύπισσα έχει πάρει μάστερ στη δημιουργία ενοχών. Είναι μέλος σε τουλάχιστον 357338383 φιλοζωικές ομάδες και κάθε ενάμισι δευτερόλεπτο κοινοποιεί φωτογραφίες με κουτάβια. Κακοποιημένα κουτάβια, νεογέννητα κουτάβια, παραπονεμένα κουτάβια, κουτάβια που βρέθηκαν ή κουτάβια που χάθηκαν, κουτάβια που πέθαναν (ταξίδεψαν στη γειτονιά των αγγέλων -κουταβιών) ή κουτάβια που επέζησαν, κουτάβια που ζητάνε σπίτι, κρεβάτι, αγκαλιά, ένα άλλο κουτάβι, παρέα, οικογένεια, μασάζ, βόλτα στα μπουζούκια. Εννιά στις δέκα φορές η φωτογραφία συνδυάζεται με σπαραχτικό μήνυμα στο πρώτο ενικό πρόσωπο:
«Είμαι ο Ρούμπι, ο μπαμπάς μου και η μαμά μου με παράτησαν 2 ημερών στην άκρη ενός δρόμου και τώρα το μόνο που ζητάω είναι λίγο φαγάκι και ζεστούς ανθρώπους που θα μου δώσουν την αγάπη που δεν πήρα ποτέ» .
Όσο καλός άνθρωπος και να είσαι, όσο και να αγαπάς τα ζώα υπάρχει ένα σημείο που αρχίζει να σε ενοχλεί το να βλέπεις συνεχώς κουτάβια με τη φωνή του Βασιλάκη Καΐλα. Ζαμέ!
Βαθμός ενόχλησης: 5/5
4. Η/οι «πόσο τα σπάσαμε πάλι/πόσο γαμάτες είμαστε»
Ανήκει στις ηλικίες 14-21 ή 40-45 (με διαζύγιο). Αυτή η περίπτωση δεν πάει ποτέ μόνη της, έχει πάντα άλλη μια φίλη-συνεργό στο έγκλημα και πάνε παντού μαζί σαν τους Χιώτες. Οι δυο τους έχουν τουλάχιστον ένα εκατομμύριο φωτογραφίες από κλαμπίδια στις οποίες φιλιούνται, αγκαλιάζονται, χαμουρεύονται και κυρίως το παίζουν μεθυσμένες . Αναφέρονται η μία στην άλλη με προσφωνήσεις του τύπου «Θεάρα μου», «Κουκλάρα μου» ενώ ένα στα δύο πράγματα που έχουν να μας πουν είναι πόσο κόντρα σε όλους και σε όλα πάνε, πόσο ενώ όλοι θέλουν το κακό τους εκείνες θα συνεχίσουν να σπέρνουν –κανείς δεν ασχολείται μαζί τους στην πραγματικότητα-, πόσο ενώ όλοι τις κατηγορούν αλλά αυτές θα έχουν η μία την άλλη μέχρι να πεθάνουν και δε τους νοιάζουν οι γκόμενοι. Βάλ' το στοίχημα. Σε 4 μήνες θα έχουν τσακωθεί. Για γκόμενο.
Βαθμός ενόχλησης 3/5
5. Ο «Ξυπνηστεπρόβατας»
Φαινόμενο των τελευταίων ετών, ο Ξυπνηστεπρόβατας πάντα ήταν λιγάκι ακουσμένος αλλά τώρα με την κρίση η ασθένεια του βρίσκεται σε έξαρση. Ενώ όλοι εμείς οι υπόλοιποι κοιμόμασταν ο Ξυπνηστεπρόβατας είχε μυστικούς πληροφοριοδότες σε νευραλγικές θέσεις της παγκόσμιας κοινότητας που του αποκάλυψαν –σε αυτόν και μόνο αυτόν- την αλήθεια. Θα χωθεί σε κάθε συζήτηση για να σας πει ότι δεν ξέρετε που πάν τα τέσσερα, ότι πρέπει να σηκωθείτε από τον καναπέ και γενικά θα σας αραδιάζει σε κάθε ευκαιρία τις συνομωσιολογικές του μπαρούφες. Στην πραγματικότητα ο Ξυπνηστεπρόβατας δεν έχει ιδέα από πολιτική, έχει δει όλες τις πορείες από την συχνότητα του ΣΚΑΙ και κατά πάσα πιθανότητα δε γνωρίζει ιστορία ούτε σε επίπεδο Β’ δημοτικού. Όλα αυτά όμως δεν έχουν καμία σημασία για το συγκεκριμένο τύπο αφού είναι πεπεισμένος ότι αν διαβάζει 2-3 blogs που ακροβατούν μεταξύ ακροδεξιάς ρητορείας και παρεπιστημονικής μαλακίας τα ‘χει μάθει όλα και τώρα έχει χρέος να μας τα διδάξει και εμάς. Όταν κουράζεται που κάνενας από εμάς τους χαζούς δεν τον καταλαβαίνει βρίσκει ζεστασιά στην αγκαλιά του μοναδικού καλλιτέχνη που εκτιμά με τον οποίο κάποια μέρα θα σώσουν τον κόσμο αλά μπρατσέτα: Το Νότη Σφακιανάκη.
Βαθμός ενόχλησης: 100/5
Πηγή: luben.tv
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)