Δευτέρα 15 Φεβρουαρίου 2016

"Η Γάτα το μικρότερο των αιλουροειδών είναι πραγματικά ένα αριστούργημα. ''

 "Η Γάτα  το μικρότερο των αιλουροειδών είναι πραγματικά ένα αριστούργημα. ''                                                                                                                                                                            Οι γάτες ειναι οι γκάνγκστερ του κόσμου των ζώων, που ζουν εκτός νόμου και συχνά πεθαίνουν εκεί.....   Περπατούν με μια  εκπληκτική αξιοπρέπεια. 
κοιμούνται με άμεση απλότητα που 
οι άνθρωποι απλά δεν μπορούν
καταλαβαίνουν.
τα μάτια τους είναι πιο 
όμορφα από τα μάτια μας. 
και μπορούν να κοιμούνται 20 ώρες 
την ημέρα
χωρίς 
δισταγμό ή 
τύψεις.
όταν αισθάνομαι 
χαμηλός 
το μόνο που έχω να κάνω είναι 
να παρακολουθήσω τις γάτες μου 
και τότε το 
το θάρρος μου
επιστρέφει.
Έχω μελετήσει αυτά τα 
πλάσματα.
είναι οι  
οι δάσκαλοι  μου . "

-Charles Bukowski, 
γάτες μου                                                                               

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου