Πριν λίγο καιρό σας είχα προτείνει να φτιάξετε ένα δικό σας σαμπουάνhttp://aromaikarias.blogspot.gr/2014/03/blog-post_2.html απο αγνό, ελληνικό σαπούνι, που κάνει πολύ καλύτερη δουλειά απ τα πανάκριβα, πλην αρωματικά, μεταξένια, και γιατί όχι ,μαργαριτερένια στην υφή σαμπουάν του εμπορίου
Οσοι και όσες το διάβασαν, μου είπαν οτι είμαι λίγο υπερβολική..Γι αυτούς αλλά και για όσους είναι κάπως υποψιασμένοι για το τί ακριβώς συμβαίνει με το μαρκετινγκ των πολυεθνικών, αναφέρω μερικά σημεία, που ίσως μας κάνουν να είμαστε πιό προσεκτικοί την επόμενη φορά που θα σταθούμε σε κάποιο ράφι ατενίζοντας σαν υπνωτισμένοι το τάδε σαμπουάν που υπόσχεται μεταξένια μαλλιά… Υπάρχουν προϊόντα που ξεμπερδεύουν, εμπλουτίζουν, θρέφουν και δίνουν λάμψη στα μαλλιά. Σαμπουάν και κοντίσιονερ για μωρά, για παιδιά, για εφήβους, για άνδρες, για γυναίκες, για τους «δραστήριους ανθρώπους», για τους ηλικιωμένους, για την τριχόπτωση, για τα βαμμένα μαλλιά, για μαλλιά με περμανάντ, για σγουρά ή ίσια μαλλιά, για ξηρά, για λιπαρά, για κανονικά ή τέλος για μαλλιά με πιτυρίδα.Τα περισσότερα σαμπουάν περιέχουν ..μιαν οργανική καθαριστική βάση…Όλα Βασικά Την Ίδια..
Μερικά περιέχουν βότανα που δεν κάνουν τίποτα… αλλά μυρίζουν ωραία. Αλλα περιέχουν ..αλεσμένα λέπια ψαριών που κάνουν το σαμπουάν να έχει «μαργαριταρένια» όψη. Αλλα πάλι είναι ενδεδειγμένα για «θεραπεία» σε κεφάλια που είναι …απολύτως υγιή. Κάποια, σε έναν κόσμο που υπάρχει ακόμα το πρόβλημα της έλλειψης τροφής, περιέχουν.. πρωτεΐνη, επειδή κολλάει στο εξωτερικό περίβλημα της τρίχας και την κάνει να φαίνεται πιο χοντρή.Όσο περισσότερο βομβαρδιζόμαστε από διαφημίσεις τόσο λιγότερο… τους δίνουμε σημασία, αλλά παρ’ όλα αυτά τόσο… περισσότερο επηρεαζόμαστε απ’ αυτές. Στην εποχή μας ο καταιγισμός από διαφημιστικά μηνύματα είναι ατελείωτος και διαρκής. Η παραγωγή αυτών των διαφημιστικών μηνυμάτων γίνεται με επιστημονικό τρόπο και η εμβέλεια τους είναι πλέον παγκόσμια.
Μια προσεκτικότερη ματιά στο περιεχόμενο τους θα ανακαλέσει στην μνήμη μας ολόκληρα βράδια πλήρους τηλεοπτικού παραλογισμού όπου άνδρες και γυναίκες μιλούν γιατην… δυσκοιλιότητα τους, την κακή τους αναπνοή, τις σωματικές τους οσμές, τους πόνους στην πλάτη τους, την δυσπεψία τους και μια ατελείωτη γκάμα ψυχοσωματικών ασθενειών μπροστά σε εκατομμύρια τηλεθεατές.Οι γυναίκες στις διαφημίσεις παρουσιάζονται σαν νευρωτικές ανεγκέφαλες νοικοκυρές που σκοπός της ζωής τους είναι η… λευκότητα της μπουγάδας τους, η ανακάλυψη του καθαριστικού που θα απαλλάξει την κουζίνα τους από τους λεκέδες, τα μικρόβια και τις μυρωδιές και το μεγαλύτερο κλισέ απ’ όλα, ο αγώνας τους για να αποκτήσουν ένα πραγματικά «βελούδινο» χαρτί υγείας.
Τα τηλεοπτικά διαφημιστικά καλλιεργούν εμμονές με την σταυροφορία τους για την αναζήτηση της χαμένης καθαριότητας και την εξαφάνιση της βρωμιάς κάθε είδους – από λάσπη και λίγδες, από μούχλα, από φαγητό, από γλυκά, από παιδιά, από άνδρες, από σκύλους, από γάτες, στο σώμα, στο στόμα, στα μαλλιά, στα ρούχα, στο πάτωμα, στο χαλί, στους τοίχους, παντού.
Στην αγορά διατίθενται χιλιάδες προϊόντα που υπόσχονται να μας απαλλάξουν από τη βρωμιά: Αφαιρετικά της μούχλας, κατσαριδοκτόνα σπρέι, απολυμαντικά, «παπιά» για την τουαλέττα, καθαριστικά για το μπάνιο, οδοντόκρεμες, διαλύματα και το τελευταίο φοβερό προϊόν για τη στοματική υγιεινή: Οδοντότσιχλες…χωρίς ζάχαρη αλλά με ασπαρτάμη.. ( κι όλοι πλέον ξέρουν γι αυτήν..)
Η λευκότητα είναι άλλο ένα ισχυρό διαφημιστικό όπλο στον πόλεμο της πλύσης εγκεφαλου. Οι διαφημίσεις μας λένε πως θα έχουμε τα λευκότερα λευκά, πως θα κάνουμε τον νιπτήρα και την τουαλέτα να αστράφτουν από καθαριότητα. Η λευκότητα έχει γίνει συνώνυμη με την αγνότητα, την καθαρότητα και την κοινωνική επιτυχία. Τρώμε λευκή ζάχαρη, λευκό ψωμί και πίνουμε λευκό γάλα.
Σε τελική ανάλυση όμως, οι περισσότεροι από εμάς.. δεν σκεφτόμαστε όταν ψωνίζουμε, ότι τα προϊόντα που επιλέγουμε και αυτά που αφήνουμε στο ράφι ανήκουν -έτσι κι αλλιώς – στην ίδια εταιρεία. Όσο αυξάνονται μέρα με τη μέρα, τα προϊόντα και οι μάρκες στα ράφια, άλλο τόσο ..μειώνονται οι εταιρείες πίσω από τις μάρκες με τις συγχωνεύσεις και τις αγορές μικρότερων εταιρειών από τις μεγαλύτερες.
Το αποτέλεσμα είναι ο σχηματισμός ολιγοπωλίων. Η απορρόφηση μπροστά από την οθόνη έστω και για ένα βράδυ προκαλεί υπερφόρτωση στον εγκέφαλο. Έτσι ακριβώς έχει προβλεφθεί ότι πρέπει να είναι η αντίδραση τους αυτήν την μεταβατική φάση της σταδιακής βύθισης στον ύπνο το υποσυνείδητο είναι πιο ευάλωτο και δεκτικό στην υποβολή. ‘Εχετε αναρωτηθεί ποτέ γιατί σας παίρνει ο ύπνος μπροστά στην τηλεόραση;
Οι τηλεθεατές γίνονται παθητικοί δέκτες, ακόρεστοι καταναλωτές περιπλανώμενοι από το ένα εμπορικό κέντρο στο άλλο ψωνίζοντας, ψωνίζοντας, ψωνίζοντας… Μαζικά προγραμματισμένοι, μιμούνται τις παροδικές μόδες και τους ρόλους που επιβάλουν τα μέσα με την απατηλή ελπίδα ότι «ως διά μαγείας» θα γίνουν αγαπητοί, αξιοσέβαστοι, δημοφιλείς και επιθυμητοί στο άλλο φύλο. Αγέλες που αναπαράγουν ψυχαναγκαστικές, νευρωτικές, συμπεριφορές σαν φυσιολογικές εκδηλώσεις της ανθρώπινης φύσης…
Η τηλεόραση είναι ένα πολύ καλό υποκατάστατο της.. μπέιμπι σίτερ. Ηρεμεί τα παιδιά όσο τίποτα άλλο. Τα περισσότερα παιδιά (και οι μεγάλοι)ξέρουν απ’έξω όλες τις διαφημίσεις, επειδή τις ακούν συνέχεια. Η πλύση εγκεφάλου ξεκινά από πολύ νωρίς με τα κινούμενα σχέδια και τα παιδικά «εκπαιδευτικά» προγράμματα.Όλοι προγραμματιζόμαστε από την ίδια μηχανή. Η Τεχνολογία Επηρεασμού Του Υποσυνειδήτου, έχει την δύναμη να προκαλεί φαινόμενα παθολογικής συμπεριφοράς -όπως το να τρως και να πίνεις συνέχεια, η προτίμηση οε τροφές …χωρίς καμία θρεπτική αξία, ο αλκοολισμός, το κάπνισμα, οι σεξουαλικές διαταραχές και δυσλειτουργίες, και πολλές άλλες ψυχοπαθολογικές ασθένειες.
Οι «δημοκρατικές» κοινωνίες υφίστανται μεγαλύτερη πλύση εγκεφάλου και είναι περισσότερο ελεγχόμενες από τις κυβερνήσεις, τους οικονομικούς οργανισμούς και την κουλτούρα των ΜΜΕ από οποιονδήποτε – άλλου τύπου – πληθυσμό στον κόσμο.Όταν οι άνθρωποι γίνονται πνευματικά απαθείς, ρέπουν ευκολότερα στον ολοκληρωτισμό. Για αιώνες έχουμε ζήσει σε μία κοινωνία που είναι εμποτισμένη με την αρχή της υπακοής στην εξουσία. Συνεχίζοντας αυτήν την παράδοση, υπακούμε εντολές: Πόσα χρήματα πρέπει να ξοδέψουμε, τι πρέπει να αγοράσουμε και πότε πρέπει να το πετάξουμε.
Πρώτα μας πείθουν ότι… δεν μπορούν να μας ελέγξουν. Όταν αυτή η αόριστη εντύπωση διαδοθεί και γίνει η επικρατούσα νοοτροπία, τότε μπορούν να μας κατευθύνουν όπου αυτοί επιθυμούν. Το μόνο που απομένει να κάνουν είναι να πείσουν τον κόσμο ότι οι λίγοι κανόνες ή ο έλεγχος που υπάρχει είναι ..για το συμφέρον όλων, για να μπορέσουμε να μείνουμε ελεύθεροι και ανεξέλεγκτοι Τα μέτρα αυτα αυξάνονται και με τον καιρό θεωρούνται δεδομένα, καθώς την θέση της αλήθειας καταλαμβάνει η ..ευκολοπιστία… Τώρα θα μου πείτε 1000 λέξεις για να…εξηγήσω γιατί πρέπει να προτιμούμε το δικό μας… σαπούνι…Δοκιμάστε και θα δείτε τί θα πεί …Δεν Τους Ακούω…Κλείνω Την Βλακώδη Τηλεόραση…Δεν Τους Πιστεύω..Μου Λένε Όλοι Τους Ψέμματα…Είμαι Λεύτερη…Έχω Το Δικό Μου…Μοσχομυριστό Φυσικό Σαπούνι... ...
Καλημέρα με σκέψεις!!!!!!!!!!!! . ΠΗΓΗ